ما تازه داریم به شرایط بازی برمی گردیم

به گزارش مهسان بلاگ، میلاد عبادی پور و حمله به او در فضای مجازی. شاید عملکردش در لیگ ملت ها قابل دفاع نباشد اما نباید بازی های خوبش در تیم ملی را فراموش کرد.

ما تازه داریم به شرایط بازی برمی گردیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران؛ هر بازیکنی در طول دورانی بازی و فعالیتش فراز و فرود های زیادی دارد و شاید میلاد حالا در آن شرایط قرار گرفته است. با این حال عبادی پور می گوید عده ای که تعدادشان به 200 نفر هم نمی رسد در فضای مجازی به دنبال تخریب هستند. میلاد می گوید هوادار واقعی را فدای این هوادارنما ها نمی کند: حدود 30، 20 میلیون هوادار والیبال داریم که هم در برد ها و هم باخت ها کنار ما هستند. فرقی نمی کند چه کسی خوب یا بد بازی کند. عده ای هستند که معلوم نیست با خودشان چند، چند هستند. به نظرم تعداد این افراد حتی به 200 نفر هم نمی رسد. اگر قرار باشد من به حرف های آن ها فکر کنم، انگار که 20، 30 میلیون هوادار واقعی را فدای آن ها می کنم که هیچ ارزشی در این جهان ندارند، حتی آن ها در خانواده هایشان هم ارزشی ندارند که حالا بخواهند اظهار نظر کنند.

او ادامه می دهد: قطعا هر ورزشکاری روز بد و خوب دارد و اگر قرار باشد در روز خوب هندوانه زیر بغلش بگذاریم و روز بد له اش کنیم هواداری نیست و سوءاستفاده است. انتقاد وقتی است که بعداز 10-15 بازی بد، ایراد بگیری که این بازیکن پیر شده، تجربه ندارد یا...، ولی فکر کردن به این مسائل خیلی اشتباه است. همان قدر که به من انتقاد شد، هواداران والیبال هم به من روحیه و دلگرمی دادند. دمشان گرم و امیدوارم در آینده برایشان جبران کنم.

جواب به منتقدان

عبادی پور با بیان این که قبول دارد در بازی با آلمان عملکرد خوبی نداشته است ادامه داد: من قبول دارم که

بازی با آلمان روز بدم بود و خیلی بد بازی کردم، اما اگر هوادارنما ها کمی فکر کنند به یاد می آورند که در لیگ جهانی 2019 شیکاگو میلاد عبادی پور چه بازیکنی بود؟ یا در جام های جهانی 2014 و 2018 یا حتی در بازی های آسیایی میلاد عبادی پور چطور بازیکنی بود؟ من در جام قهرمان قهرمان ها بهترین اسپکر جهان شدم، اما بعضی ها این چیز ها را نمی بینند. من با انتقاد ناراحت نمی شوم.

بحث انتقاد یک طرف است و بحث بی ادبی هم طرف دیگر. وقتی بازیکن خودش می داند که خوب نیست خب این را می داند و درک می کند. مربی هم حرف خوبی زد، گفت من اینجا فعلا کوچینگ نمی کنم، فعلا می خواهم بچه ها به شرایط والیبالی شان برگردند. شاید اگر کوچینگ می کرد ما تنها یک یا دو باخت بیشتر نداشتیم.

می خواهم بازیکن شرایط والیبالی اش را پیدا کند، وقتی مربی می داند و تعویض نمی کند، می خواهد من خودم را در این شرایط پیدا کنم و توقع دارد روز های بد را اینجا پشت سر بگذارم تا در المپیک روز بدی نباشد.

حضور در المپیک

عبادی پور ادامه حرف هایش را به لیگ ملت ها و البته المپیک معطوف می کند و می گوید: لیگ ملت ها به جای سخت کشیده نشده، بلکه از اول سخت بود و شما دیدید که آلمان و ایتالیا بدون 4، 5 بازیکن اصلی چطور جلوی ما بازی کردند. قطعا بعداز دو سال تعطیلی تیم ملی به خاطر کرونا، بازی در تیم ملی کار سختی است. ما دو سالی کنار هم نبودیم و همین کار را سخت می کند.

هدف آلکنو هم از همان اول، آمادگی بچه ها و تیم ملی برای شناخت ترکیب اصلی تیم در المپیک است و اگر به جمع چهار تیم اول هم برسیم که دیگر عالی می شود. فکر می کنم به غیر از معروف و موسوی که جزو با تجربه های تیم هستند، 15 نفر دیگر باید همه تلاش شان را بکنند تا 10 نفر برای المپیک انتخاب شوند. از حالا معلوم نیست کسی انتخاب شده یا نه. شرایط برای بازیکنان هم متفاوت است و همه به تکاپو افتاده اند تا خودشان را به آلکنو، نشان دهند.

میلاد در انتها درباره حضور در المپیک هم می گوید: هنوز معلوم نیست چه کسی برای توکیو انتخاب می شود، حتی من. از حالا خیلی زود است بگوییم چه نتیجه ای می گیریم، اما هر 12 نفری که انتخاب شوند به طور حتم برای عملکرد خوب می فرایند و اگر برویم، برای نمایش عالی و مدال می رویم، اما همه تیم ها هم برای نتیجه و اثبات خودشان می آیند و این کار را خیلی خیلی سخت تر می کند.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 88760

به "ما تازه داریم به شرایط بازی برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما تازه داریم به شرایط بازی برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید