زاهدی: هیچ گروهی نباید از دولت تازه سهم خواهی کند

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - یک کننده مجلس گفت ما نباید همه کنندگان مجلس شورای اسلامی را با یک چشم ببینیم و بسیاری از کنندگان مشغول فعالیت های کنندگی خود هستند و در پی آن هستند که در کنار دولت، مسائل کشور و مردم را حل و فصل کنند.

زاهدی: هیچ گروهی نباید از دولت تازه سهم خواهی کند

به گزارش مهر، محمدمهدی زاهدی، کننده کرمان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ فرد و جناحی نباید در پی سهم خواهی از دولت سیزدهم باشند، گفت: هیچ گروهی نباید از دولت تازه سهم خواهی کند و دولت نباید به شکل شرکت تعاونی اداره شود.

وی گفت: دولت باید متشکل از افرادی کارآمد، مدیر، مدبر، تحول گرا و با روحیه کار جهادی باشد و حتماً در دولت سیزدهم و انتخاب اعضای کابینه باید این ملاک ها مدنظر قرار گیرد.

کننده کرمان در مجلس تاکید کرد: سهم خواهی افراد و گروه های سیاسی از دولت تازه اقدامی مذموم و اشتباه است و گروه های مختلف می توانند پیشنهادات خود را به رئیس جمهور منتخب ارائه دهند اما نباید انتظار داشته باشند که حتماً مورد پذیرش وی قرار گیرد.

زاهدی با اشاره به انتشار لیست های جعلی درباره کابینه دولت سیزدهم، گفت: رئیس جمهور منتخب گفته که هنوز هیچ تصمیمی برای معین کابینه نگرفته است اما متاسفانه می بینیم که برخی از افراد برای مطرح کردن نام خودشان، لیست های غیرواقعی را منتشر و نام خودشان را هم در آن قرار می دهند.

وی درباره تمایل برخی از کنندگان فعلی مجلس شورای اسلامی برای حضور در کابینه رئیسی، شرح داد: البته ممکن است برخی از کنندگان مجلس در پی آن باشند که جایگاه خود را ارتقا دهند و در دولت فعالیت کنند اما کنندگانی هم در مجلس حضور دارند که قبلاً سابقه وزارت و یا معاونت ریاست جمهوری را داشته اند اما الان تمایلی به حضور در دولت ندارند و در پی این موضوع نیستند.

کننده کرمان در مجلس تاکید کرد: بر این اساس، ما نباید همه کنندگان مجلس شورای اسلامی را با یک چشم ببینیم و بسیاری از کنندگان مشغول فعالیت های کنندگی خود هستند و در پی آن هستند که در کنار دولت، مسائل کشور و مردم را حل و فصل کنند.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 91263

به "زاهدی: هیچ گروهی نباید از دولت تازه سهم خواهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدی: هیچ گروهی نباید از دولت تازه سهم خواهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید