ردپای سرویس جاسوسی سعودی در ناآرامی های اخیر در عراق

به گزارش مهسان بلاگ، کتائب حزب الله عراق اعلام کرد عربستان سعودی با اقدامات خرابکارانه در پی ایجاد هرج و مرج و به حرکت درآوردن داعش در عراق است.

ردپای سرویس جاسوسی سعودی در ناآرامی های اخیر در عراق

به گزارش خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از گردان های حزب الله عراق از نقش خرابکارانه سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی در عراق خبر داد.

بر اساس این گزارش کتائب حزب الله عراق گفت ، مدارک موثقی بدست آمده که نشان می دهد سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی در اقدامات خرابکارانه برای تخریب دکل های برق در عراق دست دارد. عربستان سعودی با این اقدامات در پی ایجاد هرج و مرج و به حرکت درآوردن داعش در کشور است.

کتائب حزب الله همچنین افزود عربستان سعودی برای ورود به خط بحران به نام یک ناجی تلاش می کند تا چهره جنایتکارانه خود را برابر عراقی ها اصلاح کند. تحقیقات دولتی تحت تاثیرات گسترده ای قرار خواهد گرفت تا کسانی که در تخریب دکل های برق دست دارند معین نشوند.

در همین حال پیشتر شبکه ماهواره ای العهد عراق هم به نقل از منابع اختصاصی، از نقش خرابکارانه سرویس جاسوسی عربستان سعودی در حوادث چند روز گذشته در عراق خبر داد. این شبکه گفت که فایل های صوتی به دست آمده نشان می دهد که سرویس اطلاعاتی سعودی اقدام به جذب افرادی در عراق برای استفاده از آن ها در مواقع حساس کرده است.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق هم درباره قطعی های برق در این کشور گفت: همه شواهد حاکی از دست داشتن گروه داعش در هدف قرار دادن دکل های برق در عراق است و هدف این گروه، ایجاد نارضایتی، هرج و مرج و سردرگمی بین نیرو های مسلح و شهروندان است. الخفاجی افزود: در بیشتر منطقه های که شاهد این قبیل حملات بوده، عملیات گسترده علیه داعش اجرا شده است. این حملات بیشتر در جنوب غرب کرکوک، نینوا، الانبار و شمال صلاح الدین و منطقه ها نزدیک به شمال شرق دیاله رخ داده است که در همه این منطقه ها، گروه تروریستی داعش فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 91075

به "ردپای سرویس جاسوسی سعودی در ناآرامی های اخیر در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردپای سرویس جاسوسی سعودی در ناآرامی های اخیر در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید