خرید جایگاه گیمینگ

به گزارش مهسان بلاگ، امروزه با پیشرفت صنعت گیم و بازی های ویدیویی وسایل جانبی این صنعت هم هواداران زیادی را به خود جذب نموده است. همه ما وقت خودمان را صرف بازی میکنید بالاخره، بازی با گوشی، کامپیوتر، کنسول و…

خرید جایگاه گیمینگ

با توجه به اینکه افرادی هستند که به دلیل علاقه زیاد به بازی یا استریمر بودن تقریبا بیشتر وقت شبانه روز خود را صرف بازی می نمایند و روی جایگاه می نشینند؛ پس خرید جایگاه مناسب گیمینگ میتواند هم برای محیط کاری (استریمر) و اتاق خوب باشد و هم تضمین نماینده سلامتی جسمانی شان می باشد.

جایگاه های گیمینگ دارای استاندارد های و ارگونومیک هستند که گیمر روی آن احساس راحتی کند و در استفاده طولانی مدت به سلامتی فیزیک خود از جمله کمر درد ، گردن درد خستگی و… را از دست ندهند.

البته این را هم در نظر بگیرید که تمام جایگاه های گیمینگ موجود در بازار ویژگی های استاندارد بودن و طبی بودن را ندارند و گاهی اوقات یک جایگاه از نظر ظاهری خیلی شبیه جایگاه گیمینگ است ولی از نظر استاندارد اصلا مناسب نیست.

جایگاه های گیمینگ طوری طراحی شده است که در استفاده طولانی مدت باعث خستگی کاربران نگردد. همچنین راحتی روی تمرکز گیمر و عملکرد آن روی بازی تاثیر بسزایی دارد.

داشتن قابلیت چرخش 360 درجه، تنظیم ارتفاع جایگاه و دسته های آن، امکان تنظیم تکیه گاه و نشیمن جایگاه و قفل شدن جایگاه در مکان مورد نظر و… از ویژگی های یک جایگاه گیمینگ می باشد.

مشاهده قیمت جایگاه گیمینگ

جایگاه گیمینگ دارای ویژگی صوتی

برخی از جایگاه گیمینگ دارای ویژگی صوتی نیز بوده که هیجان بازی را چند برابر میکند. جایگاه های گیمینگ ارگونومیک و طبی که متناسب با وزن و ابعاد بدن طراحی میشوند سبب ایجاد گردش خون در بدن و جلوگیری از آسیب به عضلات و خستگی و کوفتگی میگردد. همچنین یک جایگاه گیمینگ باید دارای یک چرخ مناسب باشد که به فرض آسیب نزند و براحتی بتوان آن را روی فرض یا موکت حرکت داد.

داشتن یک روکش مناسب که ضد عرق باشد و کاربران بتواند با آن راحت باشد نیز از ویژگی های یک جایگاه گیمینگ مناسب است.

قابلیت دراز کشیدن روی جایگاه گیمینگ

بیشتر بهترین جایگاه های گیمینگ طوری طراحی شده است که کاربر بتواند به طور کامل روی آن دراز کشیده و استراحت کند و این جایگاه ها دارای پایه ای برای پاها نیز است که کاربر در صورت فیلم دیدن یا خوابیدن بتواند از آن استفاده کند.

جایگاه گیمینگ با داشتن مکانیزم چند منظوره

هر جایگاه گیمینگ ویژگی خاص خود را دارد که با توجه به احتیاجمان میتوانیم آن را تهیه کنیم مثلا یکی از مکانیزم های معروف مکانیزم چند منظوره تاب خوردن است یا مکانیزم زانویی یا مکانیزم تاب خوردن که جهت برطرف خستگی تعبیه میگردد و در نتیجه با توجه به سلیقه و علاقه تان میتوانید انتخاب کنید.

معمولا بسیاری از جایگاه های گیمینگ دارای تنظیم پشتی و نشیمن هستند که با توجه به بدن کاربر تنظیم میشوند و همچنین داشتن پد برای دسته های کناری. بسیاری از مدل ها هم دارای برش هایی در پشت جایگاه هستند که ظاهر آن را زیبا تر میکند.

تاریخچه جایگاه گیمینگ

به یاد داشته باشید که تاریخچه جایگاه های گیمینگ به بازی نید فور اسپید برمیگردد به همین منظور است که مدل های جایگاه های گیمینگ بیشتر شبیه ماشین مسابقه ای است.

خرید جایگاه گیمینگ

در نتیجه اگر شما آن دسته از افرادی هستید که وقت زیادی را پای بازی و نشستن صرف میکنید انتخاب یک جایگاه گیمینگ مناسب علاوه بر اینکه تضمین نماینده سلامتی جسمتان می باشد میتواند به لذت بردن از بازی یا ویژگی هایی دیگر نیز منجر گردد که شما میتوانید با توجه به احتیاج و سلیقه تان در رنگ ها و ویژگی های مختلف و منحصر به فرد سفارش دهید.

خرید جایگاه گیمینگ

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 58513

به "خرید جایگاه گیمینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید جایگاه گیمینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید