جزیره ایشی گاکی و افسون آب سنگ های مرجانی کبود

به گزارش مهسان بلاگ، جزیره ایشی گاکی یا ایشی گاکیجیما در ژاپن به ساحل درخشان و آب بسیار شفاف و تمیزش شناخته شده است. در این مکان مثل هر ساحل دیگر می توان غواصی در عمق کم، شنا و شیرجه انجام داد؛ اما مهمترین خاصیت این جزیره و آب های اطراف آن آب سنگ های مرجانی است.

جزیره ایشی گاکی و افسون آب سنگ های مرجانی کبود

آب سنگ های مرجانی کبود یکی از خصوصیات ویژه این جزیره است. شاخصه ای که حالتی جادویی به این مکان می دهد و گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب می نماید. زیر سطح آب هم، انبوهی از ماهی های اعجاب انگیز و زیبا وجود دارد که غواصی در عمق کم را برای گردشگران جالب و هیجان انگیز می نماید.

مطالب خبرنگاران را در واتس اپ دریافت کنید

به غیر از گردشگران، مردم محلی هم به این آب سنگ های کبود علاقه ای ویژه دارند. ماسوآ شینزاتو، راهنمای غواصی سطحی جزیره ایشی گاکی در اینباره می گوید: اینجا پر از آب سنگ های کبودی است که از افسونگری شان هرگز کاسته نشده است. از محیط دریا حفاظت می نمایند و مردم جزیره به آنها افتخار می نمایند. از طرفی برای گردشگران هم خاصیت آرامش بخشی و درمانگری معنوی دارد.

ماه های ژوئن، ژوئیه و اوت، برترین ماه ها برای استفاده از زیبایی جزیره ایشی گاکی است اما به واسطه اقلیم اقیانوسی گرمسیر، فصل گردشکری در این مکان تا اواسط اکتبر ادامه دارد و دمای هوا در طول سال در میانه 23 تا 25 درجه سانتیگراد واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

  • حفاظت از صخره های مرجانی با ساختن صخره های مصنوعی قلیایی

  • خطر از بین رفتن دیواره مرجانی در اقیانوس آرام

  • آنالیز علمی صخره های مرجانی

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: یورونیوز
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 90934

به "جزیره ایشی گاکی و افسون آب سنگ های مرجانی کبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره ایشی گاکی و افسون آب سنگ های مرجانی کبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید