فراوری گوشی های هواوی در سال 2021 احتمالا بیش از 60 درصد کاهش می یابد

به گزارش مهسان بلاگ، این واقعیت که بخش موبایل هواوی با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می نماید، خبر جدیدی نیست. تحریم های گسترده آمریکا عملا بخش موبایل این شرکت را فلج نموده و به نظر می رسد سال 2021 یکی از بدترین سال ها برای بخش موبایل هواوی خواهد بود.

فراوری گوشی های هواوی در سال 2021 احتمالا بیش از 60 درصد کاهش می یابد

به گزارش سایت Nikkei Asia، هواوی به تامین نمایندگان قطعات گوشی های خود اعلام نموده که سال جاری میخواهد فقط برای 70 تا 80 میلیون گوشی قطعات مورد احتیاج را خریداری کند. این در حالی است که هواوی در سال 2020 حدود 189 میلیون گوشی به دست کاربران رسانده است. روی هم رفته به نظر می رسد آمار فراوری گوشی های این شرکت در سال 2021 با بیش از 60 درصد کاهش روبرو خواهد شد.

در این میان تعدادی از تامین نمایندگان اعلام نموده اند که احتمالا آمار فراوری گوشی های هواوی از این رقم هم پایین تر خواهد بود و این شرکت قطعات کافی برای 50 میلیون گوشی را سفارش خواهد داد.

از زمانی که تحریم های آمریکا علیه هواوی شروع شده، فروش گوشی های این شرکت با فرایند نزولی روبرو شده است. به غیر از ممنوعیت استفاده از سرویس های گوگل، باید به ممنوعیت بهره گیری از فناوری های آمریکایی هم اشاره کنیم. به دلیل همین مسائل، هواوی به ناچار آنر را به فروش گذاشت و در سال 2020 هم صندلی خود را در بین 5 شرکت عظیم بازار موبایل از دست داد.

در همین حال، مدیرعامل هواوی برای گفت وگو با دولت آمریکا ابراز آمادگی نموده است. او از دولت بایدن خواسته برای این ممنوعیت تجدید نظر نمایند اما به نظر نمی رسد تحریم های علیه هواوی به این زودی ها لغو شوند.

منبع: Android Authority

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77522

به "فراوری گوشی های هواوی در سال 2021 احتمالا بیش از 60 درصد کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری گوشی های هواوی در سال 2021 احتمالا بیش از 60 درصد کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید