بازگشت ترامپ به شبکه های اجتماعی

به گزارش مهسان بلاگ، ترامپ از فردا دوشنبه و هم زمان با تعطیلات روز رئیس جمهور در آمریکا به شبکه های اجتماعی باز می شود.

بازگشت ترامپ به شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، بر این اساس از فردا 21 فوریه ترامپ با پلتفورم Truth Social شبیه توئیتر روی اپ استور ظاهر می شود.

مدیر محصول شبکه تراس، بیلی بی به سوالات کاربران جواب داده و اعلام نمود برای انتشار در اپ استور از روز 21 فوریه آماده شده اند.

بدین ترتیب ترامپ بعد از یک سال محرومیت از حضور در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، فیس بوک و یوتیوب، دوباره به شبکه ها آنهم به صورت اختصاصی باز می شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا به علت تحریک طرفدارانش به ایجاد خشونت و حمله به کنگره در روز 6 ژانویه از داشتن اکانت در شبکه های اجتماعی منع شده بود.

دونالد جونیور پسر ارشد ترامپ روز 15 فوریه اسکرین شاتی را منتشر کرد و در توئیتر خود نوشت آماده شوید رئیس جمهور مورد علاقه خود را به زودی خواهید دید!

گروه فناوری و رسانه ای ترامپ موسوم به TMTG به رهبری دوین نونز، نماینده سابق جمهوری خواه، پشت پرده شبکه اجتماعی تراس بوده و مجموعه خود را به عنوان شرکت فناوری و قهرمان آزادی بیان معرفی نموده است.

آنها امیدوارند رانده شدگان ترامپی از توئیتر، فیس بوک و یوتیوب، به شبکه آنها بپیوندند.

تا به امروز شرکت هایی مانند Gettr و Parler و سایت ویدئویی Rumble کوشش نموده اند تا رقیبی برای توئیتر و شبکه های اجتماعی باشند اما همچنان فاصله دوری با این شبکه های قدرتمند دارند.

5656

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 108061

به "بازگشت ترامپ به شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ترامپ به شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید